Fuglebjerg Multihus er Fuglebjergs spontane mødested, hvor alle kan komme og gå efter behag, arrangere eller deltage i forskellige events.
Nysgerrige er også velkomne til bare at stikke hovedet ind og få en kop kaffe.
INFORMATIOM
Panoramasalen
-Plads til 50 siddende gæster
-Storskærm til fremvisning
-Lydanlæg
-Loftlys med farveskift
Køkken
-Anretterkøkken med alle nødvendige faciliteter
-Service/opdækning til 50 personer
Toiletter
-Handicaptoilet og alm toilet
Terrassen
-Stor udendørs terrasse med bord/bænke og palmer
BOOKING
Kontakt
Henny Hoffmann
Telefon: 29 44 92 25
email: hejlersen@godmail.dk
(alle hverdage mellem kl. 16.00 -18.00)
×
Betingelser for brug af Fuglebjerg Multihus
Anvendelse
Fuglebjerg Multihus er et spontant mødested for alle byens- og oplandets borgere, hvor man altid kan kigge ind for at mødes med nye eller gamle bekendskaber, eller deltage i forskellige kulturelle arrangementer.
Alle har mulighed for at benytte sig af huset i åbningstiden. Hobbyfællesskaber, skoler, institutioner, foreninger, erhverv mv., kan booke sig ind på faste tidspunkter, indenfor de angivne perioder.
I samråd med multihuset, kan alle planlægge og afholde forskellige arrangementer i hverdage og weekender. Fælles for alle arrangementer er, at alle skal have mulighed for at deltage.
Åbningstider
Alle dage fra kl 08.00 til kl 22.00 (med mindre andet aftales), fordelt i perioder med booking og åben adgang.
Generelt
-Al færdsel i huset samt brug af faciliteterne, sker på eget ansvar
-Der må ikke ryges indendørs
-Der må ikke indtages alkohol i huset uden forudgående aftale
-Der må ikke medbringes hunde- eller andre husdyr i huset
-Ingen løbehjul eller lignende i huset
-Dørene skal lukkes når man forlader huset
-Tyveri og hærværk anmeldes til politiet
Musik & Støj
-Der må spilles musik i tidsrummet 08.00 - 22.00 (med mindre andet aftales)
-Lydniveauet må ikke være til gene for husets- og områdets gæster, eller naboer
Oprydning & Rengøring
-Alle rydder op og gør rent efter sig selv (gerne efter andre også) -Start opvaskemaskinen hvis den er fuld, og tøm den hvis den er ren.
-Fej gulvet
-Tør bordene af
-Sæt stole og borde på plads
-Sluk lyset efter brug (toiletter og depot slukker automatisk)
-Sluk TV efter brug
-Sluk køkkenapparater efter brug
Kiosk
-Kiosken er selvbetjent
-Der kan betales med kontanter i den opsatte boks, eller med MobilPay
(vis skærm med gennemført betaling til kameraet i køkkenet i 5 sekunder)
-Alle køb registreres af videoovervågningen
Overvågning
-Huset og udeområderne er videoovervåget
Udlejning, Booking & Arrangementer
-Huset udlejes ikke til private selskaber, drukfester eller lignende arrangementer (Børnefødselsdage er undtaget)
-Arrangementer må gerne have deltagerbegrænsning og opkræve entre, sålænge alle har mulighed for at tilmelde sig
-Lukkede arrangementer med tilmeldinger skal aftales minimum 14 dage i forvejen
-Leje og depositum betales forud. Ekstratimer afregnes efter aftale
-Der betales et depositum, som tilbagebetales ved aftalens ophør
-Der betales et depositum for udlevering af nøglebrik, som tilbagebetales når nøglebrikken returneres
-Manglende- eller utilstrækkelig rengøring, modregnes i depositummet
-Der kan laves særaftaler ved arrangementer, der laves i samarbejde med multihuset (eks. landskampe på TV, spilleaften, årstidsfester mm.)
Børnefødselsdage
-Børnefødselsdage er kun for børn (børnehave til 9 klasse)
-Man kan kun reservere bordpladser i huset, og må påregne at andre også benytter huset
(Legeland modellen)
-Børn skal være under opsyn af en ansvarlig voksen
Betalingsmuligheder
-Bankoverførsel til Sparekassen Kronjylland konto 6685 - 3700119652
-MobilePay efter nærmere anvisning
-Kontant
Ansvar & Erstatningspligt
-Brugeren/lejeren af huset er fuld ansvarlig for huset og dets inventar, samt medbragt udstyr ol.
-Brugeren/lejeren er erstatningspligtig for bortkomne ting, og evt. skader på huset og inventar, i den periode huset er blevet anvendt.
-Multihuset og Fuglebjerg Multipark påtager sig ikke ansvaret for evt. skader og bortkomne ting.
PRISER
Hobbyfællesskaber
Kontakt for pris
Events/Arrangementer
(Min. 2 timer, dep. 500 kr, alle skal kunne deltage/tilmelde sig)
Kontakt for pris
Erhverv m. deltagerbetaling
(Min. 2 timer, dep. 500 kr, alle skal kunne deltage)
Kontakt for pris
Børnefødselsdage (kun børn)
(Min. 2 timer, dep. 500 kr, huset er åben for andre)
200,-
Bemærk!
Utilstrækkelig rengøring efter sig selv, koster 300 kr